Eerste dagen - Reisverslag uit Shikusa, Kenia van Robin Lourenz - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Shikusa, Kenia van Robin Lourenz - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Robin

15 Januari 2014 | Kenia, Shikusa

Ik kan eindelijk op me blog! Daarom post ik nu pas wat.
5 dagen geleden kwamen we aan in Nairobi zwaarste vliegreis ooit! we werden daar opgepikt door onze chaffeur George in de nacht rond 5 uur. Hij bracht ons naar het hotel.
we vielen als een blok in slaap. Het hotel was prachtig allemaal los staande huisjes, lekker eten en een zwembad!
Naar 2 nachten en ons laatste echt toilet en douche gingen we de
bus in naar Kakamega. We moesten om 6 uur vertrekken maar we gingen pas om 7 uur (s'ochtends) het verkeer is daar een ramp! De busreis was heel mooi we zagen zebra's en apen aan de weg lopen heel leuk! maar het duurde ook heel lang! en ik moest zo nodig plassen en de weg was zo bobbelig ik heb het 3 uur opgehouden! toen we eindelijk ergens stopte moest ik in een vies hok wat stonk naar poep met allemaal vliegen er in, daar me behoefte doen haha. Toen we eindelijk in Kakamega waren stond Rose (de project leider) daar al op ons te wachten, we reden meteen door naar het project en het eerste wat we deden was slapen. Die avond hebben we onze badkamer ontdekt, een put in de grond waar je je behoefte doet, daar douche je ook. Je kookt regen water en daar was jezelf mee en spoel je mee door. Het was minder erg dan we dachten dat het zou zijn, nu zijn we al gewend. de dag daarna gingen we naar Kakamega voor inkopen te doen, we gingen met de Mattatu (een busje). Je kan er in met 6 of 8 maar ze proppen het gewoon helemaal vol tot halve lichamen buiten hangen omdat het niet meer past. De terug weg gingen we een deel met de motor, ze hebben hier geen rijbewijs. Dus je springt gewoon achterop maar het was heel leuk!

  • 15 Januari 2014 - 17:27

    Esther:

    Leuk om te lezen!!!!!

  • 15 Januari 2014 - 18:11

    Ron:

    Leuk, vooral die halve lichamen;)

  • 15 Januari 2014 - 18:24

    Tara:

    Leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Shikusa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 April 2014

Last days in Paradise

26 Maart 2014

Tijd vliegt!

06 Februari 2014

Kenia op zen best!

30 Januari 2014

time to relax

21 Januari 2014

De eerste week bij de kinderen<3
Robin

Dit gaat over mijn tripje naar Kenia.

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 14386
Totaal aantal bezoekers 20826

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: