time to relax - Reisverslag uit Shikusa, Kenia van Robin Lourenz - WaarBenJij.nu time to relax - Reisverslag uit Shikusa, Kenia van Robin Lourenz - WaarBenJij.nu

time to relax

Blijf op de hoogte en volg Robin

30 Januari 2014 | Kenia, Shikusa

Ik zit hier in een stil klaslokaal toe te kijken of iedereen goed werkt. Ze hebben deze week examens en onze taak bestaat uit 5 uur op een dag op een stoeltje te zitten en op te letten. Dus heb nu wel even tijd om wat te schrijven anders zit ik toch alleen maar uit me neus te eten. Eva en ik ware afgelopen weekend is kisumu om daar een nacht te slapen en bij te komen. We hadden een echte wc en douche!! Dat was heerlijk voor een nachtje. Sinds we terug zijn lopen we elke dag naar de top van de berg om rust te nemen. Dat heb je ook wel nodig naar een dag waar iedereen iets van je vraagt en nooit privacy hebt. Het is nu donderdag en we gaan vanmiddag onze weekelijkse boodschappen doen in kakamega, meestal doen we dat op zaterdag maar dan gaan we zwemmen met Doro, Becky en Miley 3 meisjes van het weeshuis. Elke keer dat we naar een stad gaan vragen de caretakers of we voor hun van alles mee kunnen nemen zo
brutaal! Laatst zei er zelfs een ik ga mee met jullie mee naar holland en jullie betalen het. Ja houdoe. Wij zijn ook maar gewoon studenten:p. Voor de rest is het hier gewoon heel relaxt en we weten onze plek en dat is prima. En als je even niet zo goed voelt loop je naar het weeshuis en dan komt Doro of Joshua wel op je afgerent, en ben je weer happy!

• 30 Januari 2014 - 09:03

Esther:

Klinkt zeker heel relaxed, vooral dat wandelen..... Shop ze in kakamega!

• 31 Januari 2014 - 19:57

Ron: