Tijd vliegt! - Reisverslag uit Shikusa, Kenia van Robin Lourenz - WaarBenJij.nu Tijd vliegt! - Reisverslag uit Shikusa, Kenia van Robin Lourenz - WaarBenJij.nu

Tijd vliegt!

Blijf op de hoogte en volg Robin

26 Maart 2014 | Kenia, Shikusa

Laatste tijd veel leuke dingen gedaan, te druk om op me blog te schrijven haha. Eva was ziek geworden en ze moest naar de dokter in kisumu, in kisumu hebben we veel leuke mensen ontdekt en een stuk van Afrika wat we nog niet kenden! met uitgaan en drinken en alleen maar relaxen en ontspannen. Dat je in het land zelf al een cultuurschok kan krijgen haha. Daarna kwamen mijn moeder en Chris! Ze hebben 3 dagen bij ons op het project geleefd en heb ze aan al mijn lieve babytjes en kindjes voorgesteld, het was super om hun ze telaten zien. We zijn naar Kakamega forest met ze geweest. Dat was een hele zware lange tocht! Maar we hebben het overleeft. Daarna hebben hun mij meegenomen naar Kisumu in een hele mooie lodge met uitzicht op het victoria lake het was heerlijk om van de luxe te genieten. Ook heb ik hun in Kisumu meegenomen naar mijn lievelings plekjes daar en ze voorgesteld aan de mensen waar Eva en ik daar mee omgaan. Het was super gezellig! Maandag ben ik terug op het project gekomen, en het was super om de kinderen weer tezien. Ik zag mijn schatje Joshua op de grond liggen spelen en ging boven hem hangen, hij keek van schrik omhoog en zei met grote ogen: "Robin, your back!" Het gaat nog zwaar worden om deze kleine vent achter te laten... We hebben de rest van de dag alleen maar met de kindjes gespeeld en er kwam een van de ouderen meisjes naar me toe en zei dat ik de moeder van Joshua en Mozes was, ik kreeg er een warm gevoel van maar besef dat ik het echt moeilijk ga krijgen. Daarom ga ik de laatste 2 weken dat ik hier zit veel met de kinderen doen. We gaan een waterbaan maken, pannekoeken in het weeshuis maken en we gaan schilderijtjes kopen die onze kindjes kunnen beschilderen zodat ik die mooi in Nederland op me kamer kan hangen aan de mooie tijd hier terug kan denken. Maar gelukkig ik ben nog niet weg haha!

  • 26 Maart 2014 - 14:40

    Esther:

    Nog heeeeeeeeel veeeeeeeel plezier met de kindjes! En geniet van ze de laatste 2 weken!

  • 26 Maart 2014 - 14:40

    Esther:

    Nog heeeeeeeeel veeeeeeeel plezier met de kindjes! En geniet van ze de laatste 2 weken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Shikusa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 April 2014

Last days in Paradise

26 Maart 2014

Tijd vliegt!

06 Februari 2014

Kenia op zen best!

30 Januari 2014

time to relax

21 Januari 2014

De eerste week bij de kinderen<3
Robin

Dit gaat over mijn tripje naar Kenia.

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 20857

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: